5 Simple Techniques For باتری یو پی اس صبا 100 آمپر

Wiki Article

مواقعی که از بار های تجهیزات فناوری اطلاعات مدنظر باشد.

این الزام برای ساختمان هایی نظیر ساختمان های اداری، مدارس و دانشگاه ها، کتابخانه ها، بیمارستان ها و حتی منازل باید اجرا گردد تا هرچه بیشتر در جهت رفاه حال عموم و هم چنین مجروحین و افراد کم توان حرکتی اقدام شده باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یکی از متداول ترین طرح های مورد استفاده برای منبع تغذیه بدون وقفه، یو پی اس لاین اینتراکتیو است.

این نوع یو پی‌ اس‌ها کیفیت و حساسیت بسیار بالایی دارند و برای دستگاه‌های بسیار حساس آزمایشگاهی، نظامی و… به کار می‌روند.

به طور کلی هر چه شکل موج خروجی یو پی اس سینوسی تر یا اصطلاحا کاملا سینوسی باشد، عملکرد آن نیز مناسب تر بوده و راندمان بالاتری هم خواهد داشت.

یک یو پی اس به عنوان منبع تغذیه اضطراری، نوعی پشتیبان باتری نیز در نظر گرفته می شود. زمانی که برق شهری قطع می شود و یا ولتاژ به سطح غیر قابل قبولی کاهش پیدا می کند، یو پی اس، برق پشتیبان را فراهم می کند و امکان خاموش کردن ایمن و منظم سیستم ها و تجهیزات متصل به خود را فراهم می کند.

یو پی اس بدون باطری قادر به انجام تامین برق اظطراری نمی باشد.

این باتری ها نیاز به نگهداری ندارند و افزودن به علاقه مندی ها افزودن به سبد خرید مشاهده سریع

این باتری‌ها در دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود. اما بیشتر برای محافظت از کامپیوترها در بیمارستان‌ها، بانک‌ها، تجهیزات مخابراتی برای زمانی که در برق اولیه اختلال ایجاد می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

است. زیرا این فلز بیشتر بخوانید یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده باتری بوده و در بازار جز فلزهای باارزش به شمار می‌رود.

اگر در محل زندگی یا محل کار شما برق زیاد می‌رود و متوجه نوسانات شدید برق شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یو پی اس تهیه کنید. این دستگاه مانند یک باتری عمل می‌کند و نه تنها از خاموش شدن ناگهانی دستگاه جلوگیری می‌کند، بلکه برخی از انواع مولد برق اضطراری یو پی اس انرژی ارسال شده به دستگاه را تنظیم و مدیریت می‌کنند.

(پس از خرد شدن باتری ها در آسیاب آنها درون مایعی مانند آب ریخته و سرب و مواد سنگین از پلاستیک جدا میشود.)

برخی از انواع یو اس پی ها نوسانات ولتاژ را هم مهار و تنظیم می‌کنند.

Report this wiki page